Ledenadministratie

Wij verwerken de aanmeldingen en wijzigingen van leden van uw vereniging.

Elke verenigingssecretaris zal beamen dat ledenadministratie veel werk is. Niet eens omdat het om zulke grote aantallen gaat – veel beroepsverenigingen hebben tussen de 100 en 200 leden – maar omdat het werk versnipperd is. Aanmeldingen en wijzigingen blijven vaak te lang liggen, met de intentie de stapel in één keer door te werken. Tegelijkertijd horen wij binnen (beroeps)verenigingen vaak de klacht: "Ik heb gewoon geen zin meer om op zondagmiddag de administratie te moeten bijwerken!"

Wij kunnen u deze rompslomp uit handen nemen. Wij verwerken aanmeldingen en wijzigingen in uw ledenadministratie.

Daarbij voeren wij de volgende taken uit.

  • Aanmeldingen van nieuwe leden verwerken
  • Wijzigingen in het lidmaatschap verwerken (niveau, herregistratie, enzovoort)
  • Lidmaatschappen controleren (periodiek)
  • (Administratieve) vragen beantwoorden
  • Mailingen versturen

Wij kunnen ook de lidmaatschapsgelden namens u incasseren. Zie hiervoor de beschrijving van onze dienst financiële administratie.