Financiële administratie

Wij incasseren de lidmaatschapsgelden en doen de betalingen namens u.

Ook kleine (beroeps)verenigingen hebben al gauw met een behoorlijke stroom van betalingen te maken. Dit betekent veel werk voor de penningmeester. Vaak is het regelen van de dagelijkse in- en uitgaande betalingen al zo veel werk, dat andere financiële taken ondergesneeuwd raken. Denk aan het maken van financiële overzichten voor het bestuur en het opstellen van de jaarcijfers.

Loopt u hier ook tegenaan? Overweeg dan uw financiële administratie door ons te laten doen. Wij incasseren de lidmaatschapsgelden, doen de betalingen en stellen financiële overzichten op.

Onze werkzaamheden omvatten de volgende taken.

  • Facturen en betalingsherinneringen opstellen en versturen
  • Declaraties versturen (van onder andere bestuursleden)
  • In- en uitgaande betalingen bijhouden en verwerken
  • Jaarcijfers opstellen
  • Begrotingen opstellen (samen met uw bestuur)
  • Managementinformatie opstellen (samen met uw bestuur)

Wij kunnen ook uw ledenadministratie verzorgen.