Eerste aanspreekpunt

Wij zorgen ervoor dat uw organisatie tijdens kantooruren bereikbaar is via telefoon en e-mail.

Voor veel (beroeps)verenigingen is het een uitdaging om goed bereikbaar te zijn. Een voltijds bemanning van het secretariaat kost immers veel geld. De boodschap "Wij zijn op dinsdag en donderdag bereikbaar tussen 10.00 en 12.30 uur" is echter ook niet ideaal. E-mails en voicemailberichten hopen zich op en de organisatie maakt een weinig professionele indruk.

Herkent u dit? Dan bieden wij de oplossing! Wij verwerken en administreren élke werkdag, tijdens kantooruren, de informatieaanvragen aan uw adres, via telefoon en e-mail.

De volgende taken nemen wij u uit handen.

  • Telefoonbeantwoording tijdens kantooruren. Uw huidige telefoonnummer blijft gewoon bestaan en wij nemen op met de naam van uw organisatie.
  • E-mail ontvangen en beantwoorden (via info@uworganisatie.nl)
  • Documentatie versturen, bijvoorbeeld brochures of flyers
  • Informatie verstrekken (in overleg met uw bestuur)
  • Mailinglijsten maken en bijhouden